
CFMOTO 700 CL-X Adventure – Στροφή στην περιπέτεια
September 14, 2022
23YM Honda Monkey: Ο θρύλος επιστρέφει
November 23, 2022Τιμή όσο ένα παπί, κατανάλωση 1.8 λίτρα / 100 χλμ και περισσότερα από 600 χλμ αυτονομία. Αυτό είναι το CB125F και υπόσχεται μια ευκολότερη καθημερινότητα.
Η κίνηση στους δρόμους της πόλης αυξάνεται και σχεδόν ποτέ δεν σταματά. Μπορεί τα σκούτερ να κυριαρχούν στα αστικά περιβάλλοντα τα τελευταία χρόνια, αλλά οι εταιρείες εξυπηρετούν επίσης όσους θέλουν να χρησιμοποιούν σκούτερ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Τι πρέπει όμως να είναι ένα μοντέλο για να είναι ο ορισμός του commuter; Πρώτον, πρέπει να είναι εύκολο στην οδήγηση, όχι απαιτητικό για τον αναβάτη. Πρέπει να κινείται με ευελιξία και άνεση ανάμεσα στα αστικά εμπόδια και να είναι οικονομικό σε όλους τους τομείς. Το νέο Honda CB125F διαθέτει όλα τα παραπάνω, οδηγώντας πινακίδα Α1, έτοιμο να σας κερδίσει με απλότητα που θα βγάλει τη λέξη μποτιλιάρισμα από την καθημερινότητά σας.
Εμφάνιση – Ποιότητα
Λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος που θυμίζει μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού, αυτό το μοντέλο έχει φρέσκια εμφάνιση, χωρίς ακραία στοιχεία, αλλά με πιο επιθετικό στυλ και μαύρο στα μηχανικά μέρη. Ολοκαίνουργιο είναι το σώμα του προβολέα με τεχνολογία LED, που περιβάλλεται από ένα μικρό φέρινγκ, ενώ η σπορ αίσθηση περνάει από τις γωνίες του πλαστικού καλύμματος αγκαλιάζοντας το ρεζερβουάρ, την ακονισμένη ουρά, τις ζάντες πέντε ακτίνων 18 ιντσών και τα πίσω αμορτισέρ. και αγωγούς στην κόκκινη διακόσμηση.
Το υλικό και η συναρμολόγηση των πλαστικών και η βαφή είναι πολύ καλή για την κατηγορία, το μόνο παράπονο είναι το περβάζι της πόρτας για τον συνοδηγό, το οποίο δεν συνάδει με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις. Κατασκευασμένο στην Ιταλία, αυτό το μοντέλο διατίθεται σε τρία χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του κόκκινου, του λευκού και του πιο κλασικού μαύρου.
Άνεση – Εργονομία
Η όρθια θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος σέλας (790mm) προσφέρει άμεση άνεση σε οποιοδήποτε ύψος. Το τελευταίο έχει έναν αρκετά σκληρό αφρό, αλλά παρέχει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνοδηγό, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους χειρολαβές που βοηθούν στην άνεση.
Το τιμόνι είναι όσο το δυνατόν πιο φαρδύ, οι διακόπτες είναι εύχρηστοι και ο πίνακας οργάνων είναι σπορ προέλευσης, καθώς αποτελείται από οθόνη LCD που ενημερώνει τον οδηγό για την επιλεγμένη ταχύτητα, με μερικό και ολικό χιλιομετρητή, μετρητή καυσίμου, ρολόι, στιγμιαία μέση κατανάλωση καυσίμου, που είναι επίσης οικολογικός δείκτης, υπενθυμίζοντας ότι οδηγείτε οικονομικά. Η διπλή βάση παρέχει ένα πρόσθετο πλεονέκτημα όσον αφορά την πρακτικότητα, καθώς βοηθά στο ασφαλές παρκάρισμα της μοτοσυκλέτας και διατηρεί την αλυσίδα εύκολα.
Κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 125cc αποδίδει 10,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής – και οι δύο υψηλότερες από τον κινητήρα εξόδου που παράγει 10,6 ίππους και 1 kgm ροπής – φυσικά προδιαγραφή Euro5. Ξεχωρίζει με την τεχνολογία ESP (Enhanced Intelligent Power), με αρκετές αλλαγές στο εσωτερικό: οι κύλινδροι είναι μετατοπισμένοι και τα ρουλεμάν στο σύστημα βαλβίδων είναι νέα για τη μείωση της τριβής. Επιπλέον, υπάρχει ένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου κάτω από το έμβολο για να το ψύχει και να μειώσει περαιτέρω την τριβή του με τον κύλινδρο.
Η θέση του κλασικού εκκινητή αντικαθίσταται από ένα αθόρυβο σύστημα εκκίνησης-γεννήτριας ACG, το οποίο βλέπουμε επίσης στα SH και PCX. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινεί και να παράγει ηλεκτρική ενέργεια εν κινήσει από το ίδιο εξάρτημα, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος του κινητήρα, καθιστώντας τον ελαφρύτερο κατά 7 κιλά από τον απερχόμενο κινητήρα.
Παράλληλα, η Honda ανακοίνωσε και σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου, κάτι που είδαμε από πρώτο χέρι στις δοκιμές μας, καθώς η μέση τιμή έφτασε τα 1,8L/100km. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα!
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Όπως οι περισσότερες μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας, η Honda επέλεξε ένα πλαίσιο από χαλύβδινο σωλήνα για το CB125F επειδή είναι μια δοκιμασμένη λύση που συνδυάζει τη δομική οικονομία με την απαιτούμενη στιβαρότητα και το μικρό βάρος, καθώς η ζυγαριά σταμάτησε στα 117 κιλά πλήρως φορτωμένη (11 λιγότερο από την προηγούμενη μοντέλα). Το πλαίσιο λειτουργεί με ένα παραδοσιακό τηλεσκοπικό πιρούνι 31 mm και δύο πίσω αμορτισέρ που προσφέρουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου 5 θέσεων.
Απλές λύσεις έχουν δοθεί και στον τομέα των φρένων, αφού συναντάμε ένα δισκόφρενο 240χιλ με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένα ταμπούρο 130χιλ πίσω, τα οποία συνεργάζονται μεταξύ τους, μέσω του συστήματος ενοποιημένης πέδησης (CBS). Oι τροχοί των 18 ιντσών κατασκευάζονται από χυτό αλουμίνιο και φορούν ελαστικά της CST σε διαστάσεις 80/100-18 και 90/90-18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.